CHICAGO!

vi har precis spelat två omgångar chicago, fett roligt nu när man börjar lära sig HAHA nee jag kunde inte det innan, efterbliven liten korv men vad ska man göra :) jag vann nästan över viccy, men sen kammade hon hem segern ville strypa henne!

hon börjar bli lite trött, och la sig precis i sängen för att spela angry birds på min telefon. hon är verkligen spelberoende :( funderar på att ta bort spelet ifrån luren för jag använder det inte, men då kommer hon som den smigol hon är att ladda ner det igen..

jag ska kika runt på lite bloggar och sen hoppa i säng, trött är jag inte men men. natti natti på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!