blablabla...

Avslutade samtalet med verro för sisådär 10 min sen, våra samtal varar oftast länge & denna gången blev det över en timme tror jag. vi har jämt så mycket att prata om rätt sjukt faktiskt. jag fattar inte själv hur vi ens kan ha så mycket att prata om med tanke på att vi pratar i stortsätt varje dag? längtar tills hon kommer ner hit i vilket fall! min prinsessa :) jag vart i alla fall hur glad som helst när gry sa att patrik skulle lämna bb, YES YES !

jahopp.. ?! vad händer nu då? inget speciellt, käkade precis en macka & lite filmjölk med såna harkluttar. är inte ett dugg trött så jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Min hud har i alla fall aldrig varit renare för jag har dödat mitt ansikte med neutrogena produkter ikväll känns bra.

shit detta inlägget känns hopplöst. pratar ju för fan om allt och inget. men aee vi kör på det i alla fall. :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!