BILDBOMB

Hej på er mina änglar! nu är jag hemma igen, har varit hemma i siådär 3 kvart.
dagen har varit superskön. var som sagt hos babishko med syrran en sväng och sedan mötte vi upp Lina & Verro, promenixade med dom till stan, där skildes vi med syrran och tog spårvagnen mot klocket. minns ni när jag alltid hängde där? Shit vad härligt det var att vara tillbaka, framför allt när det börjar bli varmt. har alltid älskat klocket!

Där umgicks vi i alla fall med klocketbarnen. fick även träffa min efterlängtade tony och viccy såklart. nu framåt kvällen hade vi tänkt åka en sväng till löfstadslott med A & hans vänner men vi sket i det istället och sprang till spårvagnen för att åka hem.

måste bara berätta att på vagnen satt det två killar bakom oss. de pratade högljudt om puls & hugo - nattklubbar. till slut var jag tvungen att vräka ur mig att de inte hade åldern inne (inte för att de såg yngre ut, kände igen dem bara och visste att de inte var 18 ännu) för jag märkte att de pratade så att vi skulle höra haha. ena killen (antar att han var bosna) påstod att han var äldre än mig "är du 95 eller?" HAHA. absolut svarade jag, och han var stensäker på att jag kom ifrån balkan. när jag skulle gå av körde han denna "du var söt ;)" HAHA yngre killar som försöker ragga på tjejer genom att påstå att de är ute och klubbar..... dessutom är det måndag -.- HAHA

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!