ÄNTLIGEN ÄR HAN HEMMA!!!

orkar inte skriva värsta sammanfattningen av dagen så jag kör lite kortfattat istället.
vaknade vid halv 12, viccy drog till sin mormor och jag mötte upp syrran & tugay, drog till hageby och träffa pappa, BRORSAN & katti.

vidare till sams krog med brorsan & katti, då kom viccy och mötte upp oss också. sen gick jag och viccy hem och käka. vid 9 mötte vi upp brorsan, katti, suzan & levent för lite dricka på sams. sen blev det lite drama & nu är jag och vickan hemma hos mig.

hon sitter i sängen och fetar sig som vanligt. väntar på att bb ska börja. hörs imorgon !

















brorsan fick stå för nästan alla bilder today. älskar han mest i världen, medan han avgudar sina egna muskler mer än någonsin HAHAHA..


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!