viccy här !

Anonym: fan vad jag är trött på dina jävla inlägg som bara handlar om viccy puhh,brukar typ inte ens gå in på din blogg men när jag väl gör det så blir jag så jävla less på dina inlägg där allt kretsar kring"viccy"...

SVAR: det är klart att min blogg kretsar mycket runt viccy när jag umgås med henne 24/7 non stop. inte så jävla konstigt eller? och om du inte gillar att läsa om mina dagar tillsammans med viccy så tycker jag att du ska skita i att besöka min blogg. ingen har bett dig att kika in här dona.

OCH NU PEOPLE, SKA VICCY SKRIVA ETT INLÄGG. TASKIGT LÄGE GUMMAN HAHA..

huhu nu äre viccy här röö gumman ;).. Hanna kom till selma så drack vi käffe, sen vid halv 6 kom min syster och hämta oss. Vi åkte till willys och köpte ostisbågar läsk och godisnappar till idol som börjar om en halv timma. Selma sover hos mej idag vi kan tyvärr inte vara i från varandra som vissa verkar ogilla här men sånt man får leva med sötnosar! ;);).. Ae nu äre slut skrivet kanske kommer ett nattis inlägg från oss sen. PÖÖSSSEN !

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!