TORSDAG

tjeeeeeeeeenare bloggen!
ska jag vara ärlig så tycker jag inte om min bloggdesign hahaha. någon villig? eller någon som vet var det finns shmeeexiga gratisdesigner?

aja, vaknade i alla fall nyss. våran bästa mattelärare Bosse höll kvar mig och viccy i sisådär en kvart, vi körde någon matte-tävling för att han gör någon kurs i Göteborg och då skulle han välja ut två personer osv osv.. men tävlingen var grym faktiskt, lite klurig haha.

efter skolan tog vi en sväng på stan i mjukis (hatar att gå i stan med mjukis men vi skulle sola och jag gillar inte att ta på mig tighta kläder när man precis har solat) hahaha. sen gick vi och sola och efter det promenerade vi hem. somnade i min gudomligt sköna säng, och nu är jag vaken. viccy gick precis. snart kommer hancii hit, då blir det en tripp mot gudisaffären och köpa lite lösgodis och cola, vart så otroligt sugen på det. och sen röra oss mot hageby. hörs därifrån! :)

Kommentarer
sarah ;)

Hoppas du får en toppen helg! :D



Blogg: http://shms.blogg.se/
2010-09-30 @ 21:23:20


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!