TORSDAG

Dagen börjad med att mamma väckte oss runt 9, fixade oss fort och tog spårvagnen till skolan. ringde och väckte min putte vid 10 för att han skulle iväg till vårdcentralen, sömnig som fan var han haha. sen hade vi matte och sen sluta vi. skulle egentligen ha haft geografi men har gjort om mitt schema lite så jag slutade direkt efter matten :)

käkade med linda och linda i skolan sen tog vi alla spårvagnen hem. nu sitter jag och viccy här, ska hjälpa henne med lite svenska arbeten och sen vid halv 5 kommer hennes syster och hämtar oss.

imorgon är det fredag som ska bli så jävla skönt och efter skolan ska vi ut till min syster i hageby och sova där :D vi ska göra hennes lägenhet fin, städa och allt så hon blir glad. (suzan jag vet att du läser men det gör inget haha)

nae, nu ska jag hjälpta den här tösen här HAHAHA, puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!