TORSDAG

Dagen började med att vi vaknade klockan 11. Snoozaaade till halv tolv. så skyndade vi oss och tog spårvagnen vid tolv. trodde aldrig vi skulle hinna haha. kom till skolan, gjorde inte så mycket. fixade klart en planch om moderaterna bara sen fick vi sluta. kom hem och käka, sen åkte viccy hem och då kom min kusin hit. skippade tandläkaren, ringde och beställde ny tid istället. orkade verkligen inte.

hon springer runt här och letar efter en telefon som hon kan ha så länge tills hon får sin nya, som även jag ska beställa TROR JAG :) ska bara övertala mamma lite haha..

ikväll blir det lugnt, och sova ensam - japp!
idol och lite sånt bara :)

FYFAN VILKA GAMLA BILDER HAHA!





de överdrivna sminkperioderna - jag och kusin HAHA

Annonser från BloggPartner

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!