SÖNDAG

idag är det söndag vilket betyder skola imorgon.. vaknade runt halv tre idag md täpt näsa så jag vet inte hur jag ska lyckas orka upp imorgon. men vi ska bara till haga en stund och lyssna på någon föreläsning eller vad det var. sen slutar vi, så det är bara att bita ihop :)

nu har jag, viccy och linda precis käkat. sitter och kollar på en film och pratar lite med bes på msn. viccy står i dushen, sen blir det väl att röra sig hemåt skulle jag tro. hanna skulle komma förbi en sväng också.

hörs hemma!

Kommentarer
linnea (mary jane)

Haha, ny blogg igen LÄNKA MIG! :D



Blogg: http://linneajohanson.webblogg.se/
2010-09-05 @ 23:36:10


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!