POLITIK OCH BLOGGARE

Är det bara jag som inte har skrivit om politik än? Känns så. Om man lyssnar på alla olika partier så finns det något man gillar i alla och tvärtom. Men jag hade lätt, utan tvekan röstat på Socialdemokraterna. De är bäst, de vill folk väl. Moderaterna kan ta och stoppa upp en rutten flamingohjärna i röven. "rika blir rikare, fattiga blir fattigare" det ska väl ändå vara rättvist? kukhuven. de är min åsikt..



HAHAHAHAHHAAHAH!


men i alla fall, jag kom och tänka på en till sak. Storbloggare är precis som partierna, alla stora bloggare skriver om något man gillar, något man tycker är vettigt och något man hatar, något som gör att man vill skära halsen av dom haha. T.ex. Dessie, förr hatade jag verkligen henne, allt hon skrev var så otroligt barnsligt, för mycket provocerande inlägg osv osv. Men nu, detta året har hon börjat växa upp, börjat skolan och tagit tag i sig själv. Och så gick jag in på hennes blogg idag där det stod att hon skulle ta en TURKdush. Jag vet mycket väl att hon inte menar "turkiet" men just ordet turk stör mig som fan och säkert många fler.. där sjönk hon i mina ögon.. faktiskt.



Kommentarer
Anonym

vill du få fler läsare?:)

jag blev medlem på en sida där man får fler läsare helt gratis o det fungerar skit bra!:)

bli medlem du med!!

http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=olivialarssonfoto



2010-09-15 @ 15:30:04
-

Håller med dig!

Blev sjukt arg ;s

kendini ne saniyor? aptal...



2010-09-15 @ 15:37:51
Merissa

hahah kan inte sluta skratta bilden på Reinfeldt är väldigt fin ;). Man får bara hoppas att de rödgröna vinner =)



Blogg: http://merissak.blogg.se/
2010-09-15 @ 16:35:10
Emma

Så man är inte "turk" om man är från turkiet? vi är ju "svennar" enligt många från andra länder. En turkdusch är ett väldigt vanligt ord, inte alls seriöst utan mer skämt grej, vad är det att haka upp sig så seriöst på? Shit förstår fan inte vad ni ska lacka ur på, vi är svennejävlar o rasister för att vi kallar folk från andra länder just vad de kommer ifrån som de gör med oss. ska raggarna bli flyförbannade för raggardusch då med? nä skulle inte tro de va....



Blogg: http://starkko.blogg.se/
2010-09-15 @ 19:05:54


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!