ONSDAG

Mötet idag gick bra för viccy :) Efter mötet åkte vi hem till mig. hade tänkt åka ner till stan en sväng, men bruden vi skulle möta kunde inte så vi tar det på fredag istället. Nu sitter vi hemma hos mig, ska skicka efter lite bilder och sen ska vi käka, städa måste jag också göra senare..

Imorgon är det skola som gäller mellan 9-12 sen ska jag och viccy till stan, sola lite och så. På fredag är vi lediga. SKÖNT!

Nästa vecka går vi bara i skolan två dagar (måndag och tisdag). Lediga på onsdag eftersom att vi inte har religion och studiedag torsdag och fredag. klockrent!

Kommentarer
MADDES

Vilken linje går du i skolan?



Blogg: http://maddisenj.blogg.se/
2010-09-29 @ 18:10:17


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!