NADISH!

Kom precis hem. nej jag har inte varit i skolan tills nu. vid 1 tiden drog vi oss mot hageby för att vissa fjortisar inte kan vara ärliga och raka. så som de håller på, höll man på i 5an. pinsamma.

efter det åkte jag och viccy till stan och solade och nu är vi som sagt hemma igen. vi var utsvultna för att vi inte ätit något på hela dagen men när vi kom hem såg vi baguetter och kycklingröra på diskbänken, haha min kära mamma är så söt. nu är vi mätta i magen.

imorgon har vi ingen skola, SKÖNT. blir att sova hemma hos viccy idag :D

Nadish går ut på att man äger en person om vi säger Rose (i detta fallet) ger mig en sak, eller om jag ger henne en sak - då kan jag säga NADISH så äger jag henne, säger hon nadish så äger hon mig och säger vi nadish samtidigt så är vi kvitt.

HÄR ÄGDE JAG HENNE. jag tvingade henne att lägga sig ner fint i spårvagnen, inte nog med det.. en arm uppe i luften, ett ben uppe i luften :)



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



Kommentarer
Anonym

haha kloockren dag, älskar er brudar !:D<3



Blogg: http://jjustssara.blogg.se/
2010-09-28 @ 17:26:12


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!