My day

Förlåt för att jag inte uppdaterat men har inte varit hemma på hela dagen. Kom hem för typ en timme sen. Dagen började med att vi åkte till skolan, kollade på en film och slutade haha. Efter det gick vi hem till mig en stund och sen vidare till klocket för att fira Nicke som fyller år idag. Var hemma hos viccy skit länge. Gick ut med hundarna, dom ville plocka araberna haha. Sen kollade vi på fångarna på fortet och åkte hem.

Så har min dag sett ut, och snart ska vi lägga oss för imorgon ska vi upp typ runt kvart i 9. Ska kolla på 3D bio med skolan. Min ängel Sara har kommit hem ifrån syrien nu också och hon börjar i våran klass imorgon. PERFEKT! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!