MOBIL-LEK

Var det en tjej eller en kille som ringde dig senast?

kille

Var det en tjej eller en kille som smsade dig senast?

kille

Gå in på inkorg

Vad står det i ditt 2:a sms och vem är det ifrån?
japp - från zemer
Vad står det i ditt 10:e sms och vem är det ifrån?
helt hungrig och jag hitttar spagetti och köttfärssås. vinden har vänt. nu börjar min tur, rätt som det är, är vi två gifta. och nu har jag haft tur när min första önskan slår in. - zemer

Vad står det i ditt 16:e sms och vem är det ifrån?
<3 skönt att höra din röst iallafall - zemer

Gå in på skickade meddelanden


Vad står det i ditt 3:e skickade sms och vem är det till?
De lär bli den första dagen då! - zemer

Vad står det i ditt 25:e skickade sms och vem är det till?
okej ska bli kul. kan du hämta oss vid hagebyvårdcentral. vi sover hos min syster i hageby / selma och viccy - totte

Vad står det i ditt 39:e sms och vem är det till?
vad gör du gumman? - viccy

Vad står det i ditt 33:e skickade sms och vem är det till?
okej jobbigt. varför sluta du svara igår? :( - zemer


Vem ringde dig senast?
pappa


Vad har du för bakgrundsbild på din mobil?
på min saknade jano <3


Vilket språk är din mobil på?


svenska


Vad heter din ringsignal?

costi ionta & alberto - ca la amsterdam


Hur många sms har du i din inkorg?

73

Hur många sms har du i kategorin "skickat"?

43


Vad har din mobil för färg?
blå/svar


Vad heter din mobil?

nokia shit

Hur många meddelanden har du skickat totalt?
orkar inte kolla

Vart har du din mobil när du sover?

brevid mig

Sista frågan, var detta ett roligt test?
nej :(

Kommentarer
Anonym

Är zemer ditt ex? :O



2010-09-18 @ 15:09:27
ägz

VAD GULLIGTTTT :D!



Blogg: http://simplyegzona.blogg.se/
2010-09-18 @ 17:37:59


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!