MÅNDAG

Haar inte haft tillgång till dator, eller jag har inte orkat.. därför har jag inte uppdaterat.

dagen började med att vi gick upp 7.15, åkte till skolan och sen hem till mig för att hämta pengar, vidare ner på stan och handlade lite grejor och solade. sen gick vi hem till mig och vilade en stund i väntan på bella. åkte till klocket och köpte godis, gick hem till viccy där bella vaxade mina armhålor HAHA. ena min armhåla är helt röd, den andra är perfekt.. bella leker att hon kan.. hahahahahaha.

efter det tog vi spårvagnen hem till min syster, så här är vi nu :) blir att kolla på tv och bara ta det lugnt. ingen skola imorgon!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!