klocket-town

Jag och viccy däckade loss förut. jag satt vid datorn, viccy la sig i sängen och lyssnade på musik, till en början bytade hon låtar emellanåt men efter en stund blev det helt tyst, då förstod jag att hon sov. inte långt efter la jag mig brevid henne. kan ju, säga att jag sov riktigt skönt haha. det dåliga är att vi vaknade runt 19.30 så inatt kommer det ta ett tag innan vi blir sömniga. grejen är den att viccy ska på möte vid 1 tiden och självklart sk♥a jag vara med hahaha, så vi måste ändå upp vid tolv tiden.. trodde jag skulle få sova ut.. länge.. :(

är i alla fall hemma hos viccan nu, kollar på tv och så.



puss på min zemer hähä

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!