Jag och hanna har verkligen laddat upp!

Jag hoppas verkligen att ni kollar på Kenza & Tyra show! Dom är så otroligt roliga och jordnära, bästa bloggarna, med skönaste personligheterna! :) Vi har precis kollat på deras första avsnitt och man fick skratta en hel del.

Kom till hageby runt halv 7, gick till hageby centurm och köpte lite gott. Sen gick vi hem till Suzan och lagade mat, käkade och kollade på idol samtidigt. inte långt efter proppade vi i oss massor gott och nu har vi som sagt precis kollat klart på kenza och tyras första avsnitt.

Här näst blir det väl att lägga sig i soffan och kolla på tv. Imorgon har jag som sagt ingen skola och nästa vecka går jag bara i skolan en dag (måndag) har ansökt ledighet på tisdag för att jag ska iväg på en sak då, onsdag har jag ingen religion och studiedag torsdag och fredag. FETT!








Kommentarer
gnin

mums men jag äter mer en så mycket godis jag fär äta hur mycket som helst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

puss och kram ses på stan!!!!!!!!!!!!



2010-10-03 @ 17:31:42


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!