Jag måste skriva ett inlägg om dig.

Du fanns alltid där när jag mådde dåligt, du fick mig att skratta när jag grät. du pratade med nätter irad. det gör du än idag. jag är evigt tacksam över att du bryr dig om mig. jag är så glad att jag fann dig. Du är en speciell person och du ska veta att efter allt du gjort mot mig, ska jag finnas där för dig dag som natt. Du bryr dig om mig, du lyssnar på mina problem även att du själv har mycket i tankarna. Du är en underbar människa, du är så omtänksam. Det kanske var såhär Gud hade planerat mitt liv. det kanske är såhär det ska vara. jag tänker inte ge upp, för jag blir glad av att prata med dig. jag ska ta reda på vad Gud har planerat. jag känner en sån lättnad när jag pratar med dig, det känns som att ingen annan existerar när vi har våra långa pratstunder. Jag ska finnas där för dig när du har det tufft, jag ska lyssna på dina råd och jag ska fortsätta att skratta med dig.


Direkt när du läser detta kommer du förstå. Du kommer veta att detta inlägget är till dig.

Kommentarer
Anonym

hur gör du så att du får olika färger på texten i inläggen? kram



2010-09-11 @ 19:32:00
milijana

selma selma .. vad ska man säga.. tuttinutti :D haha trodde du jag slutat kommentera, so wrong! hoppas allt e bra lille du.. :)



2010-09-11 @ 19:39:26
duvetvem

<3



2010-09-11 @ 20:33:36


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!