Hej Måndag

och HEJ ALLA SÖTA! :)

skolan gick bra idag, men jag längtade bara till att få komma hem och krypa ner under mitt täckte och blunda en stund.. ja, en stund. men en stund blev sisådär 3 timmar. gör inget, jag börjar 12.15 imorgon. i alla fall, på hemvägen ifrån skolan stannade spårvagnen som vanligt vid Söder tull. en gammal kvinna med rullator steg på och jag är alltid lika rädd att spårvagns-chauffören ska sätta igång att åka så att man måste (ibland) ta emot den stackars gamling som inte kan hålla balansen innan det hittat sig en plats att sitta. Men denna gången klev kvinnan på, stämplade sitt kort, gick en bit med rullatorn och satte sig ner. jag pustade ut, jag log. haha, fattar ni? jag log där för mig själv. tyckte det var så fint av chauffören att vänta tills hon hittat en plats, även om det egentligen är en självklarhet.

jaja, nog pratat om det. nu är jag vaken i alla fall. funderar på att göra mig en kebab. dom blir skit goda! :D sen ska jag bara vänta tills viccy kommer hit. vet inte om hanna skulle komma en sväng också? just det.. sola ikväll också :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!