EN ANNAN BLOGG.

Jag vill mer än gärna skriva ut alla mina känslor och tankar på denna bloggen men jag har ju ingen aning om vem som läser, och jag vill inte att hela norrköping ska veta exakt allt jag tänker på.. Så jag har en annan blogg, en blogg där mina innersta tankar skrivs ner. kommer tyvärr inte dela med mig av den. det går inte.

Som ni förstår har jag skrivit i den idag, jag har så otroligt mycket tankar snurrandes i mitt huvud att jag inte klarar av att hålla dom inne. älskar att skriva, och därför fick jag utsätta min andra blogg för lite deprimerande inlägg idag. Efter att jag skrivit lite, så mår jag faktiskt en aning bättre.. Konstigt nog.. aja, vad ska man göra, det är bara att hålla huvudet högt och visa sig stark.

Känns som att jag börjar få lite bloggtorka. har ingen aning om vad jag ska skriva längre. kan ni inte komma med förslag? ni är ändå så pass många som läser min kära blogg.. haha

Kommentarer
ipek

jag förstår dig vad du menar med det. tycker du gör rätt o har en privat blogg och skriver det du känner för och kan skriva lite mer djupare saker. och jag älskar dig blogg ska du veta. själv är jag kurd från turkiet:) kolla in min blogg.



öptum



http://dansarenipekos.blogspot.com



Blogg: http://dansarenipekos.blogspot.com
2010-09-10 @ 00:58:44


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!