dålig uppdate

Har inte kunnat uppdatera idag för att jag inte haft tid. Inatt hade jag och viccy riktig damp, vi kunde inte sova för vi skrattade så mycket. och så kollade vi på ghost hunters eller något och vi skrämde upp oss själva och vart skit rädda hahahah. imorse vaknade vi runt 11, gick till skolan och fick schema sen gick vi hem och sov en stund och efter det kom min syster och levent hit, så gick vi ner på stan och kollade lite. efter det tog jag och viccy spårvagnen till klocket för att hämta lite saker och sen hem till mig och laga mat. det satt fint alltså haha! riktigt gott blev de. mästerkockarna piff och puff! :D

nu sitter vi här helt mätta och sega och kollar runt lite, om en halv timme ska vi kolla på ullared HAHA och sen ska jag hoppa in i dushen. hörs senare :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!