Bayram serif mubarek olsun !

Skoldagen tog slut jävligt snabbt. tog spårvagnen 12.08 och var framme precis innan vi började. Alla lärare hade damp idag, asså roligt damp HAHA. alla var helt sjuka i huvudet och de fick mig verkligen att skratta. eva: det är fredagsdamp.. hahahaha. riktigt roliga allihop. Vi fick dock inget schema, men det gör inget för då behöver jag inte gå upp tidigt. Börjar kl halv ett på måndag och då får vi förmodligen vårat schema. Vi käkade tårta, dracck äppeljucie och sen fick de andra sätta igång med matten, medan jag och viccy gick till matsalen för att hänga upp våran plansh om moderaterna, sen fick vi gå hem :) tror att våran mentor älskar oss på fullaste allvar HAHA.

Idag ska jag inte göra något speciellt, viccy skulle festa och ni som känner mig vet att jag inte är någon partynisse. Ska sitta här hemma hela dagen, ska bli skönt faktiskt. bara ta det lugnt.. det regnar ändå ute och vädret är grått. såna dagar ska man vara inne.

har glömt att säga Glad bajram till alla muslimer ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!