www.baveamin.blogg.se

En riktigt charmig kille, och hans klädstil är det inget fel på! läs hans blogg, ni kommer inte bli besvikna! :)

häromdagen slutade han uppdatera och några dagar senare skrev han ut detta på sin blogg:


I tisdags gjorde jag något jag länge velat. Jag åkte till Göteborg för att träffa mitt livs kärlek, *****. Jag var medveten om att hon kanske inte skulle känna igen mig, efter alla dessa år samt inte ha känslor för mig. Men det kvitta. Jag åkte till Göteborg sent på natten. Ensam, omedvetnes och suktande efter kärlek. Min lilla resa gick snabbt och vips som det var så var man framme, hej kära Götet. 

"Möt mig vid centralen klockan elva. Om du inte dyker upp, då vet jag inte vad jag gör. Antar att det blir en väldigt ensam vecka i Götet då. Ciao" - Det var mitt sms till henne, två dagar innan. Nu stod jag där, helt ensam och tänkte på om hon skulle dyka upp eller om jag skulle få vara ensam veckan ut.  

Men där stod hon. Iförd lång kappa, svarta skor och byxor. Det ljusbruna håret var utsläppt och hennes blåa ögon timrade under skenet från lyktorna i centralen. Jag la ifrån mig väskan, sprang mot henne och kysste henne. Direkt. Jag kysste bara henne, hon kysste tillbaka mig och vi kysstes.

Jag har haft den mest underbara veckan man kan tänka sig. Jag svävar på ljusblåa moln och jag drömmer mig tillbaka till våra stunder tillsammans så fort jag blundar. Jag drömmer mig bort. Nu.


så otroligt gulligt av honom. blir helt glad av bara tanken att det finns människor som honom.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!