V to the ERONICA

det blev ingen säng och tv för mig. istället fick jag ett sms av svartingen "ring de är viktigt" snabbt som fan ringde jag upp. hallå? - HAHAH. heej vad gör du :D:D:D:D ? man ba waaah.. var de bara det du ville säga? hahahahahaha. typiskt svartingar.. nej men det var skönt att prata med henne. vi pratade ett gangska bra tag. det blir så när hon är bosatt i stockholm, måste hålla henne uppdaterad. saknar verkligen ma niggah friend.. hade hoppats på att hon skulle komma ner på lovet, men icke. hon har beslutat sig för att hålla sig borta.. :( timon, im always by your side.. biatch. haha.  efter bra mycket snack med henne målade jag naglarna, sen kom mamma hem och lagade mat och nu har jag precis käkat lite.

om en kvart börjar idol så NU SKA JAG lägga mig i sängen. vi hörs senare pluttisar.



Kommentarer
Timon

Miiiiiiss u 2. Alltid lika kul att prata med dig pumba. Snart kommer vi vara tsm igen. 1/3 ;) bara två kvar :D



2010-10-15 @ 22:46:57


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!