kvaliteén suger hästballe!

igår var jag uppe i exakt ett dygn (kl: 13.00) sen däckade jag och vaknade upp klockan åtta. då tog jag och viccy spårvagnen hem till mig ifrån henne. käkade och sånt. sen kollade vi på kvinnors hemliga liv och direkt efter det däckade vi som två björnar brevid varandra.

nu är jag vaken i alla fall, viccy sover fortfarande. har sovit i 13 timmar! välbehövligt. haha.
har ingen skola idag och imorgon så det är superskönt! :D

lite bilder:





en full födelsedags prinsessa och jag!















om ni vill fixa era naglar, kontakta mig :) hannah är grym på det som ni ser här nedan!







Annonser från BloggPartner

Kommentarer
emelie

heej,fina bilder, vad kostar det att göra naglarna ? :)



2010-10-26 @ 15:38:22


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!