TISDAG

anonym: hur gjorde ni, fattar noll :(

hej! jag kan ärligt talat inte svara på det, vet inte hur jag ska förklara. blev bara medlem och följde bara instruktionerna haha :P



viccy har ingen dator längre, därför får ni ingen uppdatering. men nu är jag hemma en stund igen. ska dusha och lite sånt sen ska jag upp till klocket igen och sova hos viccy. vi gick upp halv 9 idag för att viccy hade möte och efter mötet bestämde vi oss för att sova igen. ställde alarmet eftersom att vi hade skola kl. 12.15 men vi måste ha stängt av alarmet i sömnen så det blev ingen skola idag.. men men, imorgon är det nya tag! :D

nu ska vi göra kaffe hähä, ha en bra dag!





Det finns bara en liten hora och det är du din smutsiga slampa. jag hoppas att något riktigt farligt händer dig, för det är du värd. du är inte ens värd att leva. inte efter allt du ställt till med. jag är inte den enda som har de här åsikterna om dig din fitta!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!