soo fucking freesh

kom precis ut ur dushen dvs riktigt freesh och så har jag bäddat rent i sängen, kommer alltså sova som en ängel inatt även att jag är ensam haha.

som vanligt tänker jag på allt mellan himmel och jord när jag är ensam - så det är väl det jag gör just nu, och äter klementin :) imorgon är jag som sagt ledig. det ska bli så sköönt att bara sova. ska lägga mig snart, börjar bli lite små trött och så vill jag inte sova bort hela dagen imorgon för dagen därpå är det skola så jag måste somna tidigt imorgonkväll.

aja, vi hörs väl innan läggdags eller så hörs vi imorgon. sånt som märks.
puss och god natt, i fall att menar jag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!