SÖNDAG OCH EN MÅNDAG-MORGON

igår somnade jag runt nio på morgonen och vaknade vid ett utav att alla andra vakna.. jag och linda gick till willys och köpte frukost, gick hem till henne och åt. sen tog vi det bara lugnt, fick flera besök av olika idioter. sen vid 7 lagade linda mat, och jag måste säga att den kvinnan kan sin sak i köket. killar, hon är singel - dags att fria! :D

efter att vi käkat den oerhört goda maten softade vi en stund och sen drog jag hem med viccy och sen åkte vi tillbaka och gick upp till hannah som gjorde mina och lindas naglar. hon la gele och gjorde fransk manikyr. kan visa bilder senare. om någon vill göra hos henne kan ni bara kontakta mig, bra pris ;) plus att både linda och jag är riktigt nödja!

efter flera timmar uppe hos henne kom vi ner hit till linda igen (hannah bor två trappor upp) och bara tog det lugnt, satt i köket och prata. pillade lite med naglarna och så. grabbarna låg i rummet och kolla på film och efter en kort stund däckade dom, så nu är bara jag, viccy och linda vakna. vi har inte sovit ett skit och ska strax åka till skolan. efter skolan har jag möte och sen vid ett har viccy ett möte som jag ska vara med på. sen blir det nog att sova en stund alltså..

är inte så trött än, även att jag bara sov fyra timmar igår natt, eller ja igår morse.. komplicerat men ni förstår nog. aja, jag hör av mig senare gott folk. sköt skolan/jobbet nu hähä puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!