solo

När jag promenerade förut cirkulerade tusen tankar i mitt huvud. tankar som egentligen inte får komma upp. tankar som jag förbjudit. men denna gången bestämde dom, inte jag. jag kunde inte få bort dom. jag vill inte tänka såhär, för det är inte så det ska vara. jag vill inte. det är bara jag som mår dåligt av det. ingen annan.. men jag är trotsallt bara en människa, inte superman. tankar, känslor, humör.. bergochdalbanor är normalt.. antar jag....

I was so high
And now im so low
And I don't wanna walk around alone, solo
Said I don't want to walk this earth
If I gotta do it solo
Annonser från BloggPartner

Kommentarer
Kimberly

Selma, det är inget annat än normalt. Har vart med om det där (tror till 99% att jag vet vad det handlar om), så om det är det. Så kommer du att känna dig så stark ett tag. Tillslut kommer det säkert komma en deprition, men det är det som gör en stark igen och får en att resa på sig. Lära sig nya saker och sen komma vidare. Plus att du är en utav mina starkaste vänner hjärtat, vet att du klarar allt. Finns alltid för dig, jag älskar dig!



Blogg: http://kimberlyl.blogg.se/
2010-10-09 @ 17:21:26


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!