ONSDAG!

Igår blev det övernattning hos Linda. vi satt uppe halva natten och drack kaffe, kedjerökte och bara snackade skit haha. sen däckade vi fint och så vaknade jag imorse av att viccy skulle gå, hon kan verkligen inte vara tyst. så jag gav upp och gick upp istället, städade så att linda skulle bli glad när hon kom hem ifrån skolan igen, vilket hon också blev :)

senare kom hanna dit, så softade vi bara järnet haha. sen tog jag hanna och viccy spårvagnen till stan, viccy gick hem till mig medan jag och hanna mötte min syster och hjälpte henne att handla lite kläder.

nu har både suzan och viccy gått och jag och hanna sitter bara här och lyssnar på musik hähä !




Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!