när man har tråkigt


1) En helt random snubbe kommer fram till dig och säger: "Hej, vem är du?" Vad svarar du?
- vem fan e du ?
2) Vad var det senaste du stoppade i munnen?
- bilar
3) I ditt senaste sms står det?
:*
4) Vilken är den senaste låten du lyssnade på?
mohombi - bumpy ride
5) Var är din kille/tjej just nu?
har ingen kille haha
6) Välj ett ärr på din kropp?
ett ärr på mitt knä sen jag var liten. ramlade antagligen
7) Vilka är dina favoritfärger?
svart, sen den här röd/orange/rosa färgen haha
8) Vilka i ditt liv litar du på?
dont trust nobody !
9) Om du skulle byta namn, vad skulle du heta?
Jag vill inte byta namn, men Sibel är fint.
10) Vad skulle du göra om någon random sa till dig att du var den vackraste människan i världen, och att denne skulle kunna göra vad som helst bara för att få vakna upp bredvid dig varje morgon?
säga tack men inte göra så mycket mer åt saken.
11) Hur ofta svär du?
tooooo often!
12) Litar du på alla dina vänner?
absolut inte.
13) Skulle du kunna flytta till ett annat land för kärleken?
jag tror det.
. 14) Tror du att allt som händer har en anledning?
japp..
15) Säg några saker du INTE tolererar i ett förhållande?
otrohet, lögner, makt.
16) Vem av dina vänner tror du skulle passa bäst som prostituerad?
HAHAHAHA vilken fråga.. ingen.
17) Vilka egenskaper hos det motsatta könet tycker du är viktigast?
ärlighet och en fin personlighet
18) Har du något mål du skulle vilja uppfylla inom den närmsta famtiden?
fler än bara ett!
19) Om du vaknade upp efter en längre koma, vem skulle du ringa?
han vet!
20) Tror du att du skulle bli en bra förälder?
absolut.
21) Vart togs din profilbild?
i min systers toalett
22) Ärligt, vad tänker du på just nu?
jag tänker på så mycket på samma gång.
23) Vem känner dig bäst?
viccy hanna rose
24) Vad är helgens planer?
fira min kära syster.
25) Vad har du på dig just nu?
shorts och tjocktröja.
26) Har du någonsin slagit ett träd?
kanske haha
27) Har du någonsin smygit ut ur huset?
ja, men inte utan lov hihihi
28) Aldrig sova eller aldrig äta?
aldrig äta
29) Är du en morgonmänniska eller kvällsmänniska?
- nattuggla
30) Finns du där för dina vänner?
så gott jag kan.
31) Gillar du att umgås med andra människor?
beror på vilka
32) Har du lätt att förlåta andra?
har lätt att förlåta, men jävligt svårt att glömma
33) Skulle du någonsin dela din pojkvän/flickvän med din bästa vän?
NEJ!
34) Pratar du med någon under tiden du fyller i denna quiz?
nej
35) Finns det någon du bör reda ut saker med?
ja, man tycker ju det.
36) Kommer någon ringa dig ikväll?
sånt som märks


Annonser från BloggPartner

Kommentarer
Angie In Turkey

eh.. de där med att flytta för kärlekens skull? äru dum? hur tänkte du där? :S hahaha :P



Blogg: http://angielovely.blogg.se/
2010-10-21 @ 22:57:24


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!