LÖRDAG

förlåt för dålig uppdatering men jag har inte haft någon tid till att uppdatera.

igår: var på sjukhuset ifrån 8.30 - 11.30, sen åkte jag och linda och handlade lite ljus, käk och sånt. sen när vi kom hem gjorde vi fint med massor olika ljus här hemma hos linda. sen fick vi besök av lite folk, o så lagade vi tacos. efter det kom de fler folk, så chillade vi bara här hela kvällen. när de drog satt jag och linda uppe till 3 och drack kaffe och snacka skit.

idag: vi vaknde runt 12 tiden, käkade frukost och nu sitter jag här, linda är på toa hahaha. snart ska vi dra hem till mig en snabbis och sen ska vi vidare till min syster och hämta lite pengar för att senare gå till willys och handla in lite mat och något gott till ikväll. sover här inatt igen :)

tror inte så mycket händer idag faktiskt. antar att de flesta ska festa med tanke på att det är halloween?! men vi står nog över. för oss räcker det med våra halloween ljus vi köpte igår hahahah..

hör säkert av mig senare :)

Kommentarer
ttilda♥

finfin blogg!



Blogg: http://ttypttildas.blogg.se/
2010-10-30 @ 22:25:18


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!