JANO!

God morgon!
Minns ni Jano som jag skrivit om i bloggen flera gånger? min lilla bebis.
Han ringde mig idag. Eller rose ringde (hon väckte mig) "jag har någon som vill prata med dig här" jag bara nej uft jag orkar inte jag sover. Sen så gav hon luren till Jano. SÅ SÖT min älskling, som jag har saknat han och hans röst. Han är hemma till imorgon kl 4 men om jag fattade rätt får han inte gå utanför dörren vilket är synd, för han är så snäll och söt haha. man vill bara äta hans kinder. lilla putte! Han sa i alla fall att han hade det bra, eller ja bra och bra. så det va skönt att höra! minns hur roligt vi hade tillsammans i somras han fick alla att leé. jaja, livet är hårt och snart är han ute igen.

Igår blev jag glad av min brorsas samtal och idag ringde Jano, älskade jano!

YALLAFALL. nu är jag uppe, vilket är bra. ringde och gratta min syster efter jag pratat med min putte jano och nu sitter jag här. ska käka lite snart och sen hoppa in i dushen. grattis ännu en gång suzan ♥



Kommentarer
Maro? (:

Hej! Hur är det? :D



Blogg: http://anepicage.blogg.se/
2010-10-23 @ 14:31:25
Anonym

mys!!



Blogg: http://fizzymoon.blogg.se/
2010-10-23 @ 14:44:49
Anonym

vart va han



2010-10-23 @ 19:33:36


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!