im back

nu är jag hemma igen efter en liten tripp i hageby. åkte till min syster en snabbis sen så handlade vi food och lite välbehövliga saker. har precis mumsat i mig en varma koppen och klätt på mig lite skönare kläder. sitter här och bara tar det lugnt, är faktiskt pigg. konstigt haha. kanske borde tvinga mig att sova någon timme eller två, så att jag inte blir trött runt 4 tiden och däckar och vaknar ikväll igen.

imorse funkade inte mina kanaler (3an, 5an och de andra) bara dom vanliga dvs 1an, 2an och 4an. men nu verkar dom vara tillbaka igen. de måste nog ha berott på vädret. det sägs ju att det ska snöa idag, men än så länge har inga flingor dykt upp. hoppas dom inte gör det heller!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!