igår och idag

Natten blev riiiiiiiiktigt lång igår! svartingen robin däckade runt 9, kort där efter däckade dani, viccy och tony somnade i soffan och jag låg vaken.. vid tio väckte jag viccy och sa att jag inte kunde sova och hon fick väääärldens skrattanfallet.

tack allihop för en GRYMT kul kväll, natt, dag HAHA :)

idag vaknade jag kl 14.00 utav att dani sprang runt i lägenheten, tony hade lite smådamp och viccy var på skratthumör. (robin hade redan gett sig av HAHAHA)
har bara sovit 4 timmar.. kommer ju däcka riktigt skönt inatt. dock måste vi sitta uppe och vänta på tony och dani för dom har våra busskort.. sen blir det läggdags :)

i alla fall.. jag kanske borde berätta om denna dagen.
vi vaknade, städa lägenheten, åkte till klocket, åkte till mig, hanna kom till mig, gick till stan och käkade för att vi var utsvultna, åkte till min syster och kollade på idol, fick besök av rose, tony och dani. så har dagen sett ut.

här får ni lite bilder ifrån igår :D























Annonser från BloggPartner

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!