höst

Nu börjar jag faktiskt bli lite seg i kroppen och ögonen men det är ingen ide att lägga sig. måste upp om en halv timme i vilket fall. ska ringa och väcka viccy snart tror jag HAHA, hon kommer döda mig.

efter skolan ska vi sola så det är lika bra att ta på sig mjukis och slappkläder bara, även att jag är sugen på att fixa mig lite. jag hatar att ta på mig tajta kläder när man ska sola, riktigt äckligt sen efter man solat.. stinker solarium, varm och sånt. bäst ta på sig slappa kläder :)

hähä ser ni min nya design? hade inget och göra, tyckte inte om min dåvarande design så jag letade upp en ny. trivs med denna. den känns lite höstig, vilket passar nu. oktober månad.. hahahaha. men förvåna er inte om jag har en ny igen om sisådär en vecka.. (kan ni inte se den nya designen tryck F5 för att uppdatera)

fy fan vad jag babblar på här. nu tar vi en cigarett och lugnar ner oss va...



apeeelsin hårig.

Kommentarer
S E V D A Y E T I S-sevdas.blogg.se

så vackeer!!! :)



Blogg: http://sevdas.blogg.se/
2010-10-11 @ 20:59:17


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!