hos linda och john!

denna kommentaren fick jag av viccy: oooh big mac in my heart !! i love u sooo much big mac. vi syns sen mitt hjärta när ja ska äta dig RAAWR:D / big mac lover

hon är ju helt jävla sjuk i huvudet haha. det gick skit bra i skolan och efter vi slutat hjälpte vi kimpan med lite saker och efter det tog vi spårvagnen till stan, mötte min syster och viccy köpte ett par skor. i spårvagnen mot stan var det en jävla psyk kärring som började jiddra med mig. det var en stol som var lös, så kollade hon på mig och viccy och sa: den är ju lös. jag bara ja, den är sönder. hon bara: fixa till den då HAR DU INGA HÄNDER I KROPPEN?!?!?! jag bara va fan skriker du om? mig skriker du inte åt :@ HAHAH. blev skit arg. så ställde hon sig upp och slog på den där jävla stolen. cp kärring. hon sa inget mer efter att jag också höjde rösten, då stirrade hon bara istället.

yaaallafall, efter stan åkte vi hem till mig, satt lite i köket med mamma och suzan. sen gick jag och viccy och sov en stund. efter 40 minuters sömn tog vi spårvagnen till vårdcentralen och nu sitter vi hemma hos linda, viccys syster. ska inte göra mycket mer idag, är rätt seg. hörs kanske senare eller imorgon. puss puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!