Home sweet home

- men jag diggar lindas place som fan! :D kan väl berätta lite om kvällen. efter att jag uppdaterat er igår om vad vi hade gjort, så satt vi bara och prata. mitt från ingenstans kom dani på besök. runt halv 4 inatt drog linda, rose och dani till mc i stan, medan jag och andra linda tog det lugnt hemma. fattar inte hur dom pallade haha. sen så däckade jag som sagt kl 8 imorse. medan de andra däckade en aning tidigare. och imorse eller ja, kl 12.30 så vaknade den ena efter den andra. jag som hade velat sova ut.. men ändå bra att jag vaknade tidigt för då somnar jag ikväll - skola imorgon :) älskar er tjejor. linda, linda och rosiie ♥

här kommer lite videuusar.

rose och linda


crazy bitch. rose måste alltid fucka huvud på morgonen..



haha när vi hade vatt på ica och skulle hem. nääär man har tråkigt:


Kommentarer
Egz

selma.... :(



Blogg: http://simplyegzona.blogg.se/
2010-10-17 @ 16:24:50


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!