hey you!

God morgon säger jag :) haha
mamma väckte oss vic halv 8 och tro mig jag ville dö. hennes röst skärde i mina öron. till slut började hon skrika mitt namn högt, skrek tillbaka som fan! blev riktigt sur haha.. drog på mig kläder och åkte till skolan fort som fan. när jag väl var framme skulle dom kolla på film och det var ingen lektion som jag och viccy behövde vara med på sa läraren, för de hade vi redan tydligen gjort. så det var bara att åka hem igen. när jag kom hem däckade jag på dirren. och nu sitter jag här. ingen sömn inatt alltså.

aja, ska ut till köket nu och dricka kaffe med mamma och syrran.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!