dusgusting

Jag avskyr tjejer som påstår att dom är bättre än andra. leker större och tror att ingen vågar komma nära dom. Eller att en tjej (som vid dehär laget) skryter så mycket om att hon är alban, varje bild, varje text handlar om att hon är alban, man kollar igenom hennes foton, albanska flaggan, ska tatuera mig albanska flaggan, jag är alban, jag är alban, jag är alban. och det NÄST värsta är att hon ser ut att heta typ.. Anna karlsson HAHA sen ser man en bild där hon står o fotar sig med bh. Hur skämmigt är inte det? jag menar hon leker fin, att hon aldrig gör något fel, älskar sitt folk osv osv.. och ändå går hon och skämmer ut sig, fotar i bh och lägger ut den på sveriges snuskigaste hemsida. en skruv måste sitta lös alltså..

Kommentarer
;)

du leker ju minst lika mkt om en albansk flicka i så fall,för turker har samma rötter som albaner om man kollar långt bak dvs flera århundranden tbx.du leker också säkert en "fin" flickas roll i Turkiet,där kan du inte gå o säga att du haft sex med Kastriot tex..så du ska inte heller säga något,jag bryr mig inte men palla kommentera en sådan sak bara för o få dig själv till en högre nivå,vilket du inte gör i min syn..tvärtom!Dessutom så tog du just albanska tjejer som exempel för att Kastriot är alban..han gjorde helt rätt som var otrogen mot dig,så är det med alla albanska killar de knullar alla hit o dit och till slut så blir det endån en albansk tjej de gifter sig med och skaffar familj etc etc.Peace



2010-10-16 @ 19:09:19
Anonym

vem fan bryr sig, folk gör vad fan dom vill. vill hon ha dåligt rykte så får hon ha det.



2010-10-16 @ 22:41:50


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!