can't sleep

här sitter jag, ännu en natt.. har sovit sammanlagt 5 timmar sen igår och inte är jag trött heller.. sjukt! mina pullor inklusive tony aka fadila ligger och sover. jag har varit rätt sur på lilla tony men idag slöt vi fred med en bamsekram :D 

alla cigg är slut, de tog slut för ca en timme sen. börjar bli jävligt röksugen och pressbyrån öppnar inte förns 10, likaså alla de andra affärerna. kuk-söndag!! aja, här sitter jag i mörkret. hör den ena snarka efter den andra. rose är svärst. ännu värre, tony pratade nyss i sömnen hahah men hörde inte vad han sa.. men men får väl snart gå och lägga mig även att jag inte är trött. kan inte sova bort hela dagen imorgon menar jag.. har en skola som väntar dagen där på.. 

men innan jag går hem imorgon ska vi till lindas vän och fika lite tror jag. får se hur det blir.
vi hörs imorgon. puss och god natt! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!