can´t sleep

Jag har inte somnat än. Vi gick och la oss runt 12 tiden. Jag låg och vred och vände på mig ett bra tag, tänkte på allt och inget. Det gick verkligen inte att sova. Var rastlös och jag trodde att viccy låg och sov för hon var helt stilla. Sen suckade jag till och då vände viccy sig mot mig och vi båda började skratta. Vi hade legat där i sängen som två idioter och trott att den andra sov.

Vi tände lampan och kolla på varandra, fick ännu ett skrattanfall, höjde volymen på tvn och kollade på biggest loser sverige. Efter ett tag gick vi ut i köket och gjorde mackor, fortsatte skratta åt vilka idioter vi var och efter ett tag satte jag på datorn. viccy somnade precis typ.. Får sova när vi kommer hem igen. har ändå ingen skola imorgon.. just fan jag ska till tandläkaren idag kl 11 .. får se om jag hinner dit.

varför har jag inte kunnat sova? kanske för att jag är nervös över vad vi kommer få bekräftat om några timmar. jag är orolig, jag har så många tankar i huvudet.

ska inte sova, bäst att vara vaken. ska dricka kaffe nu och hoppa in i en dush snart..




Annonser från BloggPartner

Kommentarer
,,

hur gör du de vita i ögonen?



2010-10-06 @ 22:49:15


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!