-

emelie: heej,fina bilder, vad kostar det att göra naglarna ? :)
SVAR: eftersom att hon bygger upp och gör naglarna själv så kostar det 200 kr. billigt och bra! 300-400 i salong. hade bäst! :)



Jag och viccy tog en sväng till hageby förut och mötte linda, hämtade lite grejer som jag glömt där i helgen. Sen så mötte vi tobbe i stan en snabbis och sen gick vi hem till mig och lagade mat. Vid halv 6 fick jag ett telefonsamtal av brorsan, blir lika glad varje gång ♥ sen vid 6 tiden kom viccys syster och hämta oss så åkte vi till apoteket, stackars viccy har fått urinvägsinfektion.. och efter det tog vi en sväng till media markt, viccy köpte en jätte gullig bärbar dator haha den var så liten och söt! så nu sitter hon och pillar med den här hemma, vi kom hem för en liten stund sen.

snart kommer hanna hit en stund. annars händer inte så mycket mer ikväll. puss puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!