VARNING!

Mamma väckte mig vid halv 9, var dock rätt seg så jag gick upp 20 minuter senare. VARNAR KÄNSLIGA LÄSARE! HAHAHA! kommer till toan och möts av blod. ja, där nere.. ni vet. ush! nån minut efter kommer en KRAFTIG BOMBASTIC mensvärk. så jag stannar hemma idag. tur att den kom nu på morgonen så den inte kom när jag väl är i skolan. typ när jag sitter i spårvagnen på väg till skolan. kallabalik.

jaja, nu ska jag bädda ner mig i min otroligt mysiga säng med lite julmust och kolla på tv! :)

Kommentarer
Denise

tack gode gud att någon annan också är hemma haha, nu slipper jag ha så dåligt samvete (a)



2010-11-30 @ 09:47:20


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!