im back!

Väldigt seg uppdatering men det beror faktiskt på att jag inte har haft varken tid eller ork till att skriva.

igår
spelade vi ju som sagt anden i glaset, till en början hände ingenting men efter typ en kvart rörde sig glaset och efter lite saker som hänt åkte glaset mot dino och sen till stop. så vi fick inte spela mer. men det var jävligt intressant och spännande, läskigt också måste jag säga. rös som fan.

efter anden i glaset drog resten hem, då var det bara jag och linda kvar. sen vid 01.00 kom rose till linda. vi satt uppe hela natten och pratade på. sen vid halv 7 däckade jag och rose, linda var fortfarande vaken. och så väckte linda oss vid 9 på morgonen. så jag hade bara sovit en och en halv timme. förstår ni hur död jag var eller? KATASTROF!

i alla fall. vi tog spårvagnen till tingsrätten vid halv 10. mötte upp salle och gick på rättegången som för övrigt gick rätt bra. efter rättegången tog vi oss en sväng till dee geer och mötte adrian och sen vidare till eber. efter eber mötte vi mamma och hämtade pengar sen tog jag, rose och linda bussen till ingelsta. det första vi gjorde var att käka, alltså vi var utsvultna.com. sen köpte jag mig ett par kängor. rose skrattade åt mig och sa att det inte var min stil och att dom var fula. men jag behöver inte vara som alla andra haha, så jag köpte dom endå!! jag behöver inte se bra ut i dom, vill bara ha varma vinterskor och dem var verkligen fodrade :) och så köpte jag en t-shirt och ett linne bara. sen tog vi bussen till resecentrum, linda och rose fortsatte medan jag mötte syrran och hoppade på spårvagnen hem. när vi kom hit drack vi kaffe och sen hoppade jag in i dushen, och efter en kort stund därefter drog min syster.

efter hon drog gick jag och la mig direkt. och vaknade upp nu. klockan är 00.43. kommer väl vara uppe i några timmar och däcka igen.

här är lite bilde ifrån dagarna











Kommentarer
alice

:D <3



Blogg: http://alicealden
2010-11-12 @ 23:04:55


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!