uppdate

Nu har jag precis käkat lite. det var faktiskt jag som lagade middagen idag. min mamma berömde mig att den var så god. måste hålla med henne haha. så nu sitter jag här med en full mage, vilket betyder riktigt mätt. mätt så jag vill spy. nej jag gick över gränsen där. så mätt är jag inte, inte idag i alla fall.

YALLAFALL. min mamma och min syster sitter i köket och snackar skit. jag ska följa med henne till Arken och köpa någon hund leksak till lilla Tugay. sen ska jag vidare mot hageby, hem till min solstråle. ingen uppdatering imorgon, eller jo antagligen framåt kvällen. vi får se hur det blir med den saken :) vi kanske hörs senare ifrån hageby. puss på er så länge.

Kommentarer
anonym

är du gravid?:)



2010-11-12 @ 17:27:41
Anonym

vad hände med viccy? hänger du inte med henne längre?



2010-11-14 @ 00:33:01
Denise

HAHAHHA, folk tror fortfarande att du är gravid xD



2010-11-14 @ 02:53:07
S E V D A Y E T I S-sevdas.blogg.se

oomgomg!!!! såg att min pojkvän blev vän med en tjej på fb och tyckte jag kände igen bilden som faan, så jag klickade in i hennes fb och såg att det va bilder på DEJ!!! hon heter Mariam Hussein på fb och här är länken! http://www.facebook.com/profile.php?id=100001708380171 har anmält henne nu åt dig! han frågade henne "Vem e du?" sen hon ba "tycker du är skit fin drf jag adda"



Blogg: http://sevdas.blogg.se/
2010-11-14 @ 16:14:22


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!