updaaaate

äntligen lugn och ro. nu sitter jag hemma hos rose, har precis dushat och medan jag dushade städade hon och gjorde fint här :) igår mötte jag som sagt linda, köpte lite presenter till mami och sen rörde vi oss mot maxi så hon kunde köpa samma kängor som mig, haha hon älskar dom :)

efter stan drog vi till hageby och tvättade och sen en sväng förbi hennes sköna mamma. haha love that lady. efter en stund där rörde vi oss hem till linda och tog upp tvätten, gick till willys och handlade och rörde oss hem mot levent. där lagade vi tacos och umgicks. lekte lite med hans söta hund Tugay. min ängel. dock var han en jävel mot mig, riktigt kaxig.. haha.

sen tog vi spårvagnen hem till linda, umgicks med freddy och denis sen kom rose också. efter att f & d gått började det låta massor konstiga ljud i lägenheten så vi skrämde upp oss rejält. de tvingade mig gå ut i trappen för dom inte vågade vara där inne. jag försökte lugna ner dom genom att säga att det bara var danne och han ville oss väl. men nej, de vart livrädda haha, jag med...

efter att vi samlat mod, gick vi in igen.. började tjafsa med linda över en onödig sak så jag blev sur och somnade hahahahahahhahahha. idag när vi vaknade upp brevid varandra insåg vi hur pinsamma vi var igår. vi skrek på varandra som invalider. men men så kan det gå :)

idag vaknade vi runt 12-1 tog det lugnt med en kopp kaffe. sen gjorde linda mat, så vi käkade och sen vid halv 4 kom lillis och hämtade mig och rose, så åkte vi för att lillis o dom skulle köpa en kattunge. DEN ÄR SÅ SÖT. en riktig bebis verkligen, på 12 veckor :D  yallafall.. efter det tog vi en sväng hem till mig och sen umgicks vi lite med inez också. köpte chips och dip och godis hähä.

nu kom precis linda så det är bäst att jag sätter punkt här nu och är lite social. puss på er. hade fint!

JUST DET. LEVENT SNAGGADE MIG OCKSÅ. OCH GJORDE STRECK HÄHÄ.















Kommentarer
melisa

visa bild på dina kängor :) och typ käng tips från olika butiker



2010-11-21 @ 23:26:05


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!