TORSDAG

God kväll världens vackraste blommor! :D
hur är det med er? själv mår jag bra, lite trött bara. linda gick precis härifrån. dagen började med att vi vaknade upp hos linda och röra oss mot skolan, hade matematik och sen åkte vi till hageby, efter en sväng där drog vi hem till mig och satt i köket i flera timmar och snackade skit och drack kaffe. fick en oväntad fråga idag.. känns lite konstigt men vi får se vad som händer och sker..

nu ska jag käka lite eftersom att magen varit tom sen jag åt i skolan och sen ska jag hoppa in en dush, kolla lite bloggar och lägga mig i sängen för att sova för natten. have a good night !

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!