The final

Nej, nu har jag suttit här ett bra tag och inte gjort ett skit. Eller, jo. Varit inne på facebook och pratat med lite folk på msn haha.. mobbad jävel! oooh, nu när jag skrev mobbad kom jag och tänka på en sak. vi såg en jätte bra film inatt hemma hos rogga, den hette Tha final och den handlade om några ungar som blev mobbade i skolan och sen under halloween klädde de ut sig och gick på fest me de andra ifrån skolan. De hämnades grovt på de andra som hade mobbat dom!!!! Det var ingen läskig film, utan de var mer att man förstod dom, jag hade nog gjort likadant. Shit.. detta inlägget skulle inte bli långt alls. titta vad en tanke kan göra.. haha Jag måste egentligen hoppa in i dushen men jag är hur trött som helst så jag har inte orkat. får ta och göra det nu tycker jag.  Jag hör väl av mig senare skulle jag tro. puss puss !

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!