Tårarna bara rinner

Hur kunde du bara ge dig av utan ett enda tecken? hur kunde du lämna oss? hur kunde du? jag har tusen frågor utan svar. svar som jag förmodligen aldrig kommer få reda på. jo, den dagen vi träffas. men det är inte än på ett tag. önskar att jag kunde ta dig tillbaka. tillbaka till den dagen då du satt i lindas kök halv 9 på morgonen (sitter här med både ett leende på läpparna och tårar i ögonen och skriver detta nu), du var jätte hungrig, och frös. Du åt och åt och åt, släppte inte tallriken. sen när du var färdig sa du att det var riktigt gott och tackade för maten. sen satt vi där ute i köket och bara pratade om allt, om skolan och allt. du ville komma igång och linda skulle väcka dig på mornarna så att du kom iväg till skolan i fortsättningen. men vi hann aldrig komma så långt.. du lämnade oss för tidigt. du hann inte styra upp med skolan och allt.

jag önskar att jag kunde göra detta ogjort. jag önskar att du var med oss. jag önskar att vi lyssna på childen sing tillsammans. minns hur starkt du diggade den låten. du satte alltid på den hemma hos linda, och sen när du gick fortsatte vi jämt att lyssna på den. vi båda kom att tänka på dig när vi hörde den. det var våran låt. din, min och lindas.

Jag tänker på dig danne. jag tänker på dig och din familj.
jag hoppas och tror att du har det bra där du är nu.
du är på en mycket bättre plats. men jag hade helst velat ha dig här nere på jorden med oss..

och igår när denis skulle tända ett ljus för dig daniel, så släckte han ett för att tända om den. men han aldrig tända ljuset, för den tändes av sig själv. var det du danne? var det du som var med oss?.. ;(
Miss you


Kommentarer
Denise

riktigt tråkigt att sånt här händer..

han har det nog bättre där han är nu.



2010-11-15 @ 16:15:59
Marigona

:( Må han vila i fred !! Beklagar gumman :(

Han har de nog bra där !

Taa han om dig älskar dig min prinsessa

\\ Gona <3



Blogg: http://marigonaa.blogg.se/
2010-11-17 @ 18:36:54
E

Jag beklagar sorgen :(<3



Blogg: http://simplyegzona.blogg.se/
2010-11-17 @ 18:57:16


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!